Ik dacht dat het goed zou zijn om een discussie te starten over de gebruikersmodusinstellingen en wat iedereen gebruikt voor hun specifieke omstandigheden. Laten we diep ingaan op de instellingen, uitleggen wat ze kunnen doen en ervaringen uit de praktijk delen waar we allemaal van kunnen leren. Disclaimer: Ik ben een totale beginner met motorrijdershulpmiddelen en hoe ik de joystickknoppen moet gebruiken. Op dit moment heb ik meer vragen dan antwoorden. Gisteren vond ik een instelling die goed voor me werkt op en naast de weg. Ja, het is vervelend om TC en ABS elke keer opnieuw in te moeten stellen als je de sleutel omdraait, maar met wat oefening wordt het slechts een vertraging van 5 seconden bij het wegrijden vanaf een stop. De aftermarket heeft hier een oplossing voor, maar ik ga er gewoon mee om zoals het is. Hier gaan we...
Dit is mijn display als ik de sleutel omdraai en naar de gebruikersmodus scroll:
Dit is na het uitschakelen van de "T" tractiecontrole:
Dit is na het uitschakelen van ABS op het achterwiel:
De motor klinkt anders als TC is uitgeschakeld. Je kunt een boost in het vermogen voelen, alsof alle beperkingen zijn opgeheven. We reden 50/50 asfalt en verbeterde harde kleiwegen met slechts een beetje vocht om het vuil vast te zetten. Ik experimenteerde met de ABS-instelling en liet deze de hele tijd in de offroad-modus staan. Ik ben me aan het voorbereiden om een nieuwe D908RR-achterband te installeren en ben van plan om in de nabije toekomst wat remglijdtesten te doen met het ABS uitgeschakeld op het achterwiel. De "P"-instelling past alleen de gasrespons aan en hoe het vermogen wordt geleverd, niet het werkelijke vermogen. Als je problemen hebt met een "schokkerige" gashendel, verlaag dan deze instelling. Als ik een rotsachtige klim op een bergpad zou proberen, zou ik de laagste (1) instelling gebruiken. Voor het scheuren op glad asfalt is de (4) instelling een feest.
Vraag - Ik kon niet bedenken hoe ik snel kon overschakelen van de offroad-gebruikersmodusinstelling naar "Standaard" bij het overstappen van offroad naar de weg. Ik moest de sleutel uit/aan zetten om terug te gaan naar een weginstelling. Kan iemand me hierbij helpen?
Dit is mijn display als ik de sleutel omdraai en naar de gebruikersmodus scroll:

Dit is na het uitschakelen van de "T" tractiecontrole:

Dit is na het uitschakelen van ABS op het achterwiel:

De motor klinkt anders als TC is uitgeschakeld. Je kunt een boost in het vermogen voelen, alsof alle beperkingen zijn opgeheven. We reden 50/50 asfalt en verbeterde harde kleiwegen met slechts een beetje vocht om het vuil vast te zetten. Ik experimenteerde met de ABS-instelling en liet deze de hele tijd in de offroad-modus staan. Ik ben me aan het voorbereiden om een nieuwe D908RR-achterband te installeren en ben van plan om in de nabije toekomst wat remglijdtesten te doen met het ABS uitgeschakeld op het achterwiel. De "P"-instelling past alleen de gasrespons aan en hoe het vermogen wordt geleverd, niet het werkelijke vermogen. Als je problemen hebt met een "schokkerige" gashendel, verlaag dan deze instelling. Als ik een rotsachtige klim op een bergpad zou proberen, zou ik de laagste (1) instelling gebruiken. Voor het scheuren op glad asfalt is de (4) instelling een feest.
Vraag - Ik kon niet bedenken hoe ik snel kon overschakelen van de offroad-gebruikersmodusinstelling naar "Standaard" bij het overstappen van offroad naar de weg. Ik moest de sleutel uit/aan zetten om terug te gaan naar een weginstelling. Kan iemand me hierbij helpen?